Het cliëntgerichte consult

St. Anna Advies verzorgt voor Evidensia een communicatietraining om de 'klik-met-de-klant’ nog beter te maken. Deze training is gericht op het dagelijkse klantcontact in de praktijk.

Onderwerpen

  • Hoe verbetert u uw consultcommunicatie?
  • Hoe zorgt u ervoor dat de klant zich thuis voelt en zijn wensen en behoeften aan u kenbaar maakt?
  • Hoe ziet de ideale consultstructuur eruit en wat is het belang van een goede sociale opening, een gedegen behoeftebepaling en shared-decision-making?

Deze en andere inzichten en vaardigheden worden door middel van interactieve rollenspellen uitgelegd en getraind. Ook is er aandacht voor ‘lastige’ klanten, zoals de ‘prijskoper’, de ‘spraakwaterval’, de ‘zwijger’, de ‘doe-het-zelver’ en ‘dr. Google’.

Een leuke en leerzame training die u nog beter maakt in uw spreekkamer.

Details

Datum: in overleg

Locatie: in uw kliniek

Doelgroep: elke dierenarts werkend in de dierenartsenpraktijk

Voor meer informatie: neem contact op met de business support manager van Evidensia

Trainer

St. Anna Advies

St Anna AdviesGezonde dieren, gelukkige mensen en een goed lopende organisatie, daar draait het om. St. Anna Advies biedt praktisch communicatieadvies en -training voor de veterinaire sector.

Communicatie speelt een belangrijke rol bij de klanttevredenheid, therapietrouw van diereigenaren en de cultuur binnen uw praktijkteam. St. Anna Advies helpt u hierbij.