Communicatietraining voor praktijkteams

St. Anna Advies verzorgt voor Evidensia een communicatietraining om de 'klik-met-de-klant’ nog beter te maken. Deze training is gericht op het dagelijkse klantcontact in de praktijk.

Onderwerpen

‘Warm welkom’ en ‘Blij naar buiten’

In deze training wordt specifieke aandacht besteed aan het verwelkomen van een klant. Veel klanten zijn enigszins gespannen als ze met hun geliefde huisdier naar de praktijk komen.

Hoe zorg je ervoor dat je klant en dier geruststelt en ze een ‘warm-bad’ of ‘rode-loper-gevoel’ geeft? Want de eerste indruk die een klant van je praktijk heeft is heel belangrijk voor het verdere verloop van het bezoek.

Hoe ga je om met angstige of verdrietige klanten?

Hoe zorg je ervoor dat balieverkopen goed en gestructureerd verlopen? En als een klant over prijzen begint, schiet je dan in de ‘prijskramp’ of leg je rustig uit dat je eerlijke prijzen rekent voor eerlijke producten en diensten?

Deze en andere communicatievaardigheden leer je in deze interactieve teamtraining van drie uur.

Details

Datum: in overleg

Locatie: in jouw kliniek

Doelgroep: elke medewerker van de dierenartsenpraktijk

Voor meer informatie: neem contact op met de business support manager van Evidensia

Trainer

Sint Anna Advies

St Anna AdviesGezonde dieren, gelukkige mensen en een goed lopende organisatie, daar draait het om. St. Anna Advies biedt praktisch communicatieadvies en -training voor de veterinaire sector.

Communicatie speelt een belangrijke rol bij de klanttevredenheid, therapietrouw van diereigenaren en de cultuur binnen uw praktijkteam. St. Anna Advies helpt u hierbij.