Fijn-aan-de-lijn-training

Nog steeds is de telefoon verreweg het belangrijkste medium voor het eerste contact met de klant. Door op een klantgerichte, gestructureerde en efficiënte manier telefoongesprekken te voeren verhoog je direct de klanttevredenheid. Efficiënt én klantgericht telefoneren lijkt makkelijker dan het is.

Onderwerpen

Maakt de telefonist de ‘klik’ met de klant?
Krijgt de klant daadwerkelijk voldoende informatie?
Worden prijzen correct toegelicht en wordt actief een afspraak aangeboden?
Je verkort wachttijden en vergroot de kans dat de klant een afspraak maakt voor een consult.

Door de inbegrepen nulmeting voorafgaand aan de training, krijg je een betrouwbaar beeld van de huidige telefonische klantgerichtheid van jouw praktijkteam. In een intensieve, interactieve training worden medewerkers zich direct bewust van het belang van klantgerichter telefoneren.

Aan de hand van realistische praktijksituaties oefenen de deelnemers met direct toepasbare en handige ‘tips & tricks’. Ook formuleer je met elkaar acties en doelen om vervolgens aan te werken. Het resultaat hiervan is direct meetbaar.

Details

Datum: in overleg

Locatie: in jouw kliniek

Doelgroep: elke medewerker van de dierenartsenpraktijk, welke telefonisch contact met klanten heeft

Voor meer informatie: neem contact op met de business support manager van Evidensia

Trainer

Sint Anna Advies

St Anna AdviesGezonde dieren, gelukkige mensen en een goed lopende organisatie, daar draait het om. St. Anna Advies biedt praktisch communicatieadvies en -training voor de veterinaire sector.

Communicatie speelt een belangrijke rol bij de klanttevredenheid, therapietrouw van diereigenaren en de cultuur binnen uw praktijkteam. St. Anna Advies helpt u hierbij.